9 Nisan 2010 Cuma

SINIF KAPTANLARIMIZI SEÇTİK..


"KAPTAN" lık diye bir güdüleme aracı geliştirdim.
Kaptan olma koşulunun temelini veli ile işbirliği oluşturur. Bu çalışmaya başlamadan önce veli toplantısı yaparak bu konuyu ayrıntılarıyla velilerime anlattım. Bu süreçte veli çocuğunun evdeki olumlu davranışlarını bir not kağıdına yazarak imzalayıp bana gönderdi.
Bu güdüleme aracı ile sınıf kaptanlarımızı seçtik.
Bu hafta olumlu davranışları ile Berk Gürleyik ve Özlem Recebli sınıf kaptanı oldular. Sınıf başkanı ile birlikte başkanlık görevini üstlendiler. Ayrıca bana işlerimde yardımcı oldular. Öğrencilerin en sevdikleri şeylerden biri de budur. Bu araç, kaptan olan öğrencilere müthiş bir motivasyon sağlıyor. Aralarında iş bölümü yapıyorlar. Sorun çıkartan, arkadaşlarıyla işbirliği ve uyum içinde çalışmayan öğrenci kaptanlık görevini kaybedebiliyor.

1 yorum:

  1. sevgil öğretmenim
    çocuklarımızı bir anne şevkati ile sevip herşeyden önce iyi bir birey olma yolunda destekleriniz için teşekkür ederim.Oğlumun kaptan olmasına ayrıca bu kaptanlığı arkadaşıyla paylaşmasına çok sevindim.Sanırım yoğun iş temposu yüzünden zaman zaman ihmal ettiğimiz çocuklarımızın varlığını hissetmemiz için bize yaptığınız ablalık ve kaptanlık için size ayrıca teşekkür ederim.Çocuklarımızın sizin önerdiklerinizi bir emir olarak değil bir saygı ve sevgi olarak algıladıgı için daha kolay istediğimiz neticeye ulaşıyoruz.
    Teşekkürler öğretmenim......

    YanıtlaSil