21 Ekim 2010 Perşembe

DUMAN AVCILARINDAN MEKTUP -SAĞLIK MI ? SİGARA MI ?BEN Mİ ?

SEVGİLİ ANNE VE BABACIĞIM ,
Ben sigara ve sigaranın zararları hakkında bir araştırma yaptım. Bu araştırma sonuçlarına göre Sigaranın içinde 4000 civarında zararlı madde varmış.Bu maddelerden pek çoğu kansere yol açıyormuş.Sigarada nikotin ve karbon monoksit de varmış.Bunlardan nikotin bağımlılık,karbon monoksit gazı da oksijen taşıma gücünü azaltıyormuş.Sigara boğaz, burun, ağız ,gırtlak kanserine neden oluyormuş. Ayak ve el parmaklarına kan gitmiyormuş ve parmaklarını kesiyorlarmış.Ağzın kokar, dişlerin sararır herkes senden uzak dururmuş . Çevreyi kirletiyormuşsun.Ayrıca ekonomik olarak da aile ekonomisine zarar veriyormuşsun.
Hala devam edersen ki ben senin bırakacağına inanıyorum ,bırakmazsan bizi çok üzersin sigaranın zararları ile öğrendiğim bu yeni bilgilerden çok etkilendim .Sağlığımı korumak için sigara içilen ortamlarda bulunmamaya karar verdim ;çünkü seni çok seviyorum .Seni yalnız bırakmak istemiyorum ama yanında olursam da kendi sağlığımın tehlikeye gireceğini biliyorum fakat senin sigara kullanıyor olman beni çok etkiliyor ben de pasif içici oluyorum bırakırsan bütün ailemiz hem sağlıklı hem de mutlu oluruz SİGARA MI? BİZ Mİ ? İYİ DÜŞÜN. Seninle daha güzel günler yaşamak ,uzun sağlıklı bir ömür geçirmek için sigarayı bırakmanı istiyorum.SENİ ÇOK SEVİYORUM...

5/A SINIFI ÖĞRENCİLERİNDEN-ANNE VE BABALARA

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder